Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~archiseb | użytkownik

imię i nazwiskoSebastian Białkowski adresPiotrków Tryb zarejestrowany09.05.2007 @22:58:49 ostatnio na stronie20.12.2012 @23:57:50

Fotograf z pasji, nie z zawodu. Traktuję to jako zabawę. Jako przyjemnosc. Zabicie czasu. I troche jako własną satysfakcję. Zycze wszysrtkim owocnej pracy i milego cykania i rysowania



http://www.xcaliforniax.digart.pl/ Mistrz nad Mistrze w Landscaping'u

http://emilia85.digart.pl/ Królowa Ołowka i władczyni Gotyku

Piotrkowianie (Niektórzy Wierzejanie )

http://emilb.digart.pl/ EmilB <= Tez Ma Nikośia

http://pitaep.digart.pl/ PitaEP <= A on marzy o Nikosiu

http://akdakira.digart.pl/ <= Stasia (Ania) Wierzejanka jak Ja

Powoli przezucam sie na analoga. O wiele cikawsza zabawa niz cyfra. Ten dreszczyk emocji kiedy wyzwalasz migawke i te mysli "Ciekawe jak wyszło?"


Meravigliosa Creatura......
"Amatorzy narzekają na sprzęt. Profesjonaliści na światło. A artyści robią zdjęcia."

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu2983635
digarty94 komentarze1031 posty na forum17

komputer / sprzęt
Nikon D80 | Nikon F4s |18-200mm VR ED | Nikkor AF-D 2,8/28 | Nikkor AF-D 1,4/50 | Nikkor AI 2/50| Nikkor AI 2,8/135 | Tair S3 4,5/300 | Arsat 2,8/35 Shift |Sigma 10-20mm | SB-600 | MB-D80 | Cokin P System

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~panifajna    25.05.2009 @19:09:27
sę poobserwuję sę młodszego kulegę
~CzAdEk    13.04.2009 @16:45:36
a tu cie zaskoczę...to było robione w jakimś krakowskim podwórku:D
_______

~qpasystem    05.03.2009 @17:23:28
_______
The more I see, the less I feel
~michufilip    03.01.2009 @15:24:03
I prawidlowo :D
_______
You'll Never Walk Alone !!!
~EmilB    10.12.2008 @09:22:42
siemka... co słychać??
_______
zapraszam do super grupy http://www.digart.pl/grupy/11254/135mm
~PitaEP    02.11.2008 @12:24:47
spoko, dzięki za informacje
_______
600pozdro_PeZet89
have fun...
kiss4Pichu!
~makedesign    31.10.2008 @21:22:12
dzieki i powodzenia przy następnych próbach
~makedesign    31.10.2008 @21:18:23
zrobiłeś foto analogiem a pózniej skanowałeś?czy robiłeś zdjecie zdjecia?
~makedesign    31.10.2008 @21:17:32
jednak tak nie ma co jakość jest
~EmilB    30.10.2008 @11:02:43
jak tam plener minął??
pozdrawiam
_______
zapraszam do super grupy http://www.digart.pl/grupy/11254/135mm
~EmilB    16.10.2008 @09:38:05
ello
mam filtry cokin... ciekawa zabawa więc może jakoś zgadać się na jakąś sobote na plener....
pozdrawiam
_______
zapraszam do super grupy http://www.digart.pl/grupy/11254/135mm
~kasiczek    20.08.2008 @20:52:43
taki jest plan, co bym wrzesień spędziła w Pkowie, więc pewnie przybędę na weekend 6-7 i tak pozostanę do 23
~kasiczek    19.08.2008 @19:25:32
nie bawiłam się robieniem zdjęć od a do z, ale mam nadzieję, że będziesz na tyle miły, że mnie wtajemniczysz w temat, co? ;]
akwarelki pewnie się pojawią jakoś pod koniec sierpnia, początek września muszę skończyć dwie prace ze Spały i jakiś mały plener sobie zrobić. no właśnie, co powiesz na plener piotrkowski we wrześniu? ;]
~EmilB    19.08.2008 @18:56:46
hej!!!nie wrozumiem co do mnie piszesz... co to jest trzeci zbieg?? pozdrawiam serdecznie
_______
zapraszam do super grupy http://www.digart.pl/grupy/11254/135mm
~danfra    25.06.2008 @21:43:46
nie ma za co... cała przyjemność po mojej stronie...
~Arqen    19.06.2008 @21:26:03
no to wybacz :D
~EmilB    03.06.2008 @11:24:07
za "pekinem" jest stacja dokująca i remontowa, pekin jest to najdłuższa kamienicy zaczynająca się na próchnika a kończąca się na roosevelta, tam też jest wieża ciśnień, trochę mniejsza od tej na dworcu. bardzo fajny klimat tam jest i nie mam zdjęcia od spodu bo jakoś nie miałem ochoty wchodzić po tą maszynę
_______
zapraszam do super grupy http://www.digart.pl/grupy/11254/135mm
~EmilB    01.06.2008 @17:36:37
problemy wynikły z hdr robionego z reki, bez statywu....
_______
zapraszam do super grupy http://www.digart.pl/grupy/11254/135mm
~EmilB    26.05.2008 @23:02:40
ps...
_______
zapraszam do super grupy http://www.digart.pl/grupy/11254/135mm
~sztanga    23.05.2008 @15:56:41
dzięki za ocenę
~blazejochedalski    23.05.2008 @15:47:11
dzięki
~KaHaHa155    23.05.2008 @15:46:28
dziękuje ślicznie
gorąco pozdarwiam
~sevastian    14.05.2008 @07:37:18
dzieki
~CzAdEk    13.05.2008 @19:49:01
no własnie wie, ale głębia fajna tym wychodzi:D
na 18mm juz miażdży a co dopiero na 10:D
a matrycę zawsze da się przedmuchaćalbo szczelnie ręką domykać:D
_______

~CzAdEk    13.05.2008 @19:44:33
bierze się obiektyw i przykłada się do aparatu na odwrót:D
a przytrzymuje się cały czas ręką chociaż są jakieś pierścienie odwrotnego mocowania na allegro
a tym Twoim szerokim obiektywem to zbliżenie będzie jeszcze większe, bo czym szerszy obiektyw tym większe zbliżenie
_______

1 2 3 4 5 6 ... 10 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt